‘Duizenden reacties uit het hele land’
08-09-2020
Toen Lotte de videosollicitatie op 18 juli jl. online zette had ze geen idee wat voor week haar te wachten stond. Binnen 48 uur had ze al duizenden reacties en ging haar video volledig viral.
Resultaten bereik in cijfers
Social media
Instagram:
10.000 weergaves: 500 likes, 100 reacties.
Youtube:
40.000 weergaven
Website (lotteniettestoppe.nl):
3400 bezoekers - 1500 download C.V.
‘Traditionele media’
NOS (stories): 2 miljoen kijkers, zie item: https://bit.ly/3lVcl7Q
SBS – Hart van Nederland: 1 miljoen kijkers, zie item; https://bit.ly/329P8XH
Algemeen Dagblad: 1,1 miljoen abonnees (gecombineerd) Zie artikel; https://bit.ly/3jYKyRZ
Dagblad van het Noorden: 65.000 abonnees, zie artikel; https://bit.ly/3ic0joh
Leeuwarder Courant: 60.000 abonnees , zie artikel; https://bit.ly/3bIHnLt
BN De Stem: 70.000 abonnees, zie artikel; https://bit.ly/3ilAzWs
De Stentor: 75.000 abonnees, zie artikel; https://bit.ly/3285C2v
Werf & recruitment & arbeidsmarktcommunicatie: 25.000 volgers, zie artikel; https://bit.ly/2R6Lqrn
Omrop Fryslan: 300.000 kijkers, zie item; https://bit.ly/2Fc4IZZ
RTFNOF: 15.000 kijkers, zie artikel; https://bit.ly/3bG5c6z
6 miljoen Nederlanders
Totaal heeft Lotte met haar campagne 6 miljoen Nederlanders weten te bereiken. Niet slecht 😉!
Kan jouw sollicitatie ook wat spotlight 📸 / spierballen 💪 gebruiken? Schakel ons dan in.
Ontdekken of videosollicitatie iets voor je is? Dit najaar geven we een gratis webinar videosollicitatie. Alvast aanmelden? Dan kan via info@xpressy.nl
Wil je over dit onderwerp doorpraten? Stuur mij dan een bericht:
Stuur bericht
Deel dit bericht: